Dienstag, 7. Februar 2017

DT-Oddball: New Release "Valentine"


Hallo Oddballs
Hello Oddballs


Hier kommen weitere Neuerscheinungen; extra zum Valentinstag.
Here are some more New Releases; extra for Valentine's Day.


Darf ich euch Leni vorstellen
May I introduce you to Leni?

Ich habe für Leni eine Aufstellkarte mit glitzerndem Rahmen gemacht.
I have made a Card for Leni with a glittering frame.

Leni ist im echten Leben meine Enkelin und jetzt 15 Monate alt.
Lizzy hat sie nach einigen Fotos gezeichnet.
Leni is my granddaughter in real life and now 15 months old.
Lizzy drew her after some photos.

Ist sie nicht süß? Ich liebe dieses kleine Mädchen so sehr. 
Isn´t she cute? I love this little girl so very much.


"Leni"
#366


Bitte, nutzt meinen Code 
DTTINA10
um einen 10% Rabatt auf euren Einkauf zu erhalten

And if you now get pleasure to browse,
there are even more new Digi's in store!

Please, used my code
DTTINA10
 to get 10% discount off your next purchase 


Und ihr wisst ja...
Es gibt zwischen Himmel und Hölle auch viele gruselige Dinge.
And you know ...
There are also many creepy things between heaven and hell.

So auch eine "Leni"
Thus also a "Leni"

#367


Hier habe ich eine Easel Card in Herzform erstellt.
Der Hintergrund ist mit der "Bubble - Technik" erstellt, 
den ich euch bald noch genauer vorstellen werde.
Here I created an Easel Card in heart shape.
The background is created with the "bubble technique", 
which I will introduce to you soon.

Coloriert mit Polychromos
Colored with Polychromos

Auch diese Digi Stamps sind jetzt im Shop erhältlich.
These Digi Stamps are also available in the shop.

  Etsy Shop: 

 Blog:


See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges







Kommentare:

  1. These are fabulous. Nice work.
    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]


    AntwortenLöschen
  2. Back again, and again nice work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    AntwortenLöschen
  3. This is so cute Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Michelle DT for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    AntwortenLöschen
  4. Just love your easel card, all the added detail loos fab!

    Thank you for sharing with us at Inspiration Destination this fortnight, hope to see you back again soon!
    Hugs Shell xx

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"