Mittwoch, 15. Februar 2017

DT-Sasayaki Glitter: February New Release Time 2

Hallo ihr Lieben
Hello Dears


Heute zeige ich euch wieder 3 Neuerscheinungen von 
Today I'll show you again  3 New Releases from



Dies ist das neue Freebie für unsere FB-Progressiv Challenge
This is the new freebie for our FB-Progressive Challenge

Es wird nur heute in der FB - Gruppe frei erhältlich sein.
Danach könnt ihr es im Etsy Shop für 1.-€ erwerben.
It will be available only today in the FB Group.
After that you can buy it in the Etsy shop for 1.- €.




Shy ist noch nicht wirklich wach am morgen
Shy is not yet really awake in the morning



Amy ist so müde...
Amy is very tired..
 


Alle Karten habe ich mit Polychromos coloriert
All Cards are colored with Polychromos

.
Die Challenge findet ihr 


Alle Neuerscheinungen sind ab sofort im Shop zu finden.
All new releases are now available in the shop.


Bis bald... 
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges










Kommentare:

  1. Wow gorgeous. Nice work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    AntwortenLöschen
  2. They are all adorable I love the first one TFS Unicorn Ch .........Lis

    AntwortenLöschen
  3. Such a great selection of cards....Love the cupcake kitty

    Thank you for sharing with us at Inspiration Destination, hope to see you again next time!
    Hugs Shell xx

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"