Dienstag, 14. Februar 2017

Oddball: February FB-Challenge Reminder

Hallo Oddballs
Hello Oddballs


Heute möchte ich euch an unsere FB-Challenge erinnern.
Today i like to remind you to our FB-Challenge.


Dazu gibt es eine kleine Anregung, 
wie man z.B. sein Storybook gestalten kann.
There is a small inspiration 
on how to design your storybook, for example.

Wie ihr wisst, haben wir die Technikwochen eingeführt.
Dafür eignet sich ein solches Buch sehr gut.
As you know, we have introduced the technique weeks.
This is a very good book for that.

Mein Buch besteht komplett aus Kraftpapier.
Da es mir so einfach zu langweilig war, habe ich den Deckel selbst gestaltet.
 Ich habe einen breiten schwarzen Glitzerstreifen aufgeklebt und 
darauf ein Washi Tape mit dunkel türkisen Muster gesetzt.
My book consists entirely of kraft paper.
Because it was for me to boring, i designed the lid myself.
  I've attached a wide black glitter strip and 
put on it a washi tape with dark turquoise pattern.

Dann habe ich auf Kraftpapier die Wörter und das Motiv gedruckt.
Alles mit Polychromos coloriert, den Rand distressed und 
auf den Buchdeckel geklebt.
Then I printed the words and image on Kraft Paper.
Everything colored with Polychromos, the edge distressed and glued it on the book lid.



 Bitte verwendet den Code:
um 10% Rabatt auf euren Einkauf zu erhalten
Please use the code:
To get 10% off your purchase

DTTINA10



Für die Aufteilung Innen habe ich meine eigenen Tab´s erstellt.
For the divisions I created my own tabs. 

Januar / January

Februar / February

März / March

April / April

Ihr erinnert euch an meine Brusho Starch Technik?
You remember my Brusho Starch technique?

Ich habe sie unter Jaunuar abgeheftet.
I filed them in January.

So kann ich immer wieder nachschlagen und alles ist schön übersichtlich.
So I can always look up and everything is nicely clarity.


Unsere FB-Challenge hat kein Thema. 
Also: "Alles geht"
Our FB-Challenge has no theme.
So: "Everything goes"

Vielleicht habt ihr Lust, auch einen Buchdeckel oder ein Storybook  zu gestalten?
Maybe you want also create a book cover or a storybook?

Wir freuen uns sehr auf eure Beiträge.
We are looking forward to your contributions.



Bis bald... / See you soon...

Tina

"PaperPlotterLotta"


Challenges













Kommentare:

  1. What a fabulous front cover and love the inside too.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    AntwortenLöschen
  2. How awesome! The cover is so FUN!! Thanks for joining us at PIP Challenges!
    Hugs
    http://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
  3. A great project...you managed so much in the time allowed. Thanks for joining in with our make anything in 30 minutes or under challenge over at Country View x
    Jane DT

    AntwortenLöschen
  4. Love the cover....makes me want to open it up and look for more! Thank you for joining us this week at PIP challenges!

    AntwortenLöschen
  5. Great cover and love the quirky image-great papers inside too----Thank you for joining us at Crafting From The Heart
    Carol DT x

    AntwortenLöschen
  6. How lovely ! Thank you for joining us over at Country View Challenges !
    Corrie x

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"