Freitag, 21. Juli 2017

Colour Crazy Craft Challenge Week 29


Hallo ihr Lieben
Hello Dears

Auch in dieser Woche startet eine neue Challenge bei
Also this week starts a new challenge at


Theme / Theme
Anything goes



Diesmal ist unser Sponsor 
This time our sponsor is




Verwendet habe ich für meine Karte
For my card i used



Den Hintergrund habe ich mit Acrylfarben, Öl und Floetrol erstellt.
Diese Technik werde ich euch bei Gelegenheit mal ausführlich vorstellen.
The background I have created with acrylic paints, oil and floetrol.
I will introduce you to this technique in detail as soon as I have time.



Den Jungen auf dem Surfbrett habe ich mit Aquarellfarben koloriert.
I colored the boy on the surfboard with watercolor paints.


Hier noch ein paar links zu unserem Sponsor
Here are a few links to our sponsor

Kein automatischer Alternativtext verfügbar.


Lemon Shortbread Challenge Blog

Jetzt freuen wir uns auf eure Werke für unsere Challenge 
Now we are looking forward to your work for our Challenge

Hier gehts lang zur / right this way to



Bis bald...
see you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges

TOP3 Winner





Kommentare:

  1. WOW. He is fabulous. Would love to know how you did that wonderful background -- when you have time of course (^_^) ..

    AntwortenLöschen
  2. Just stunning, Tina! That sea in incredible!!!! Have a great weekend! xxx

    AntwortenLöschen
  3. WOW your ocean is incredible! Amazing coloring, what a cool surfer dude!!

    AntwortenLöschen
  4. Wow - amazing surfer boy! Love your card!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Craft Rocket and good luck! Hope you will join us next month again.

    This card would suit our theme at Do-Al(l) Kreatives, too!

    Hugs
    Alex
    *DT* Craft Rocket Challenges {#39 – Anything goes}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#7 – Cool wet – A small cooling / refreshment due?}
    Alex' Kreative Seite

    AntwortenLöschen
  5. Fun card. Thanks for joining us at The Paper Shelter this week.

    AntwortenLöschen
  6. What a cute card. Thank you for joining us at Crafty Creations Challenges, #346 Anything Goes. We look forward in seeing what you create for our next challenge. Good Luck with the Challenge. Kathy, CCC DT

    AntwortenLöschen
  7. Beautiful background....
    Thank you for sharing with us at Craft Rocket challenges
    Anila DT

    AntwortenLöschen
  8. wow that background is amazing!!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"