Freitag, 21. Juli 2017

Julia Spiris Coloring Book - Fairy Girl

Hallo ihr Lieben
Hello dears


Ich bin ein bisschen spät dran,
 aber ich möchte euch gern an das wunderschöne Malbuch von Julia Spiri erinnern.
I am a bit late, 
but I like to remind you of the gorgeous coloring book by Julia Spiri.


Für meine U-Fold Karte habe ich das süße Image gewählt
For my U-Fold card I have chosen the sweet image

"Fairy Girl"

Koloriert mit Touch Twin Markern 
Den Hintergrund habe ich mit Alcohol Inks auf Yupo Paper erstellt.
Colored with Touch Twin Markers
The background i created with Alcohol Inks on Yupo Paper.


Ihr findet es unter vielen anderen wunderschönen Bildern in dem Malbuch.
You will find it under many other beautiful pictures in the coloring book.


Und nun können 2 von euch 
dieses tolle Buch von Julia Spiri sogar gewinnen!
Was müsst ihr dafür tun?

Ihr geht auf Julias FB-Seite
und kommentiert dort den Originalpost und teilt ihn.

Am 26. Juli werden dann die 2 glücklichen Gewinner per Random ausgelost.

And now 2 of you can even win this 
great book by Julia Spiri!
What do you have to do for this?

You goes to Julias FB - Page and comments on the original post and shares it.
On 26th July, the two lucky winners will be randomly choosed.




Das Malbuch findet ihr bei Amazon
The Coloring Book can be found at Amazon



Bis bald...
See you soon...

Tina
"PaperPlotterLotta"


Challenges












Kommentare:

  1. An absolutely delightful card. Thank you for joining us Morgan's Artworld ATG challenge, hope to see you again. Faith DT

    AntwortenLöschen
  2. Beautiful card! Thanks for joining us at Craft Rocket, Claire DT x

    AntwortenLöschen
  3. Your coloring on that image is marvelous, Tina, and I love how you colored her eyes. They are so alive! It's really wonderful to see you playing in our challenge at Emerald City Crafts. Good luck in the draw.
    NanaConnie DT

    AntwortenLöschen
  4. So bright and cheery...beautifully done! Thank you for sharing with us at Fussy and Fancy...good luck!
    Take care,
    Beth

    AntwortenLöschen
  5. Sweet card! Thanks for sharing with us at Morgan's ArtWorld!

    AntwortenLöschen

Danke, dass ihr wieder meinen Blog besucht habt und ich würde mich freuen, wenn ihr mir einen netten Kommentar hinterlasst.
LG,
Eure "PaperPlotterLotta"